Vragen en oplossingen!

Vragen en oplossingen!

Onderwerpen in deze helpfile

Gegevens naar de WinFakt! helpdesk sturen

Soms is het nodig dat onze helpdesk medewerkers gegevens nodig hebben uit je WinFakt! configuratie om je vraag beter te kunnen behandelen. Via de Help menu kan je alle LOG bestanden of zelfs je volledige dossier naar de WinFakt! helpdesk laten sturen:


Alle log bestanden versturen

Je kan alle LOG bestanden van je WinFakt! installatie naar de helpdesk sturen via de hoofdmenu "Help" en dan doorklikken naar "Alle log bestanden naar WinFakt! helpdesk sturen". Volgend scherm verschijnt:

Klik op "Start" om het verzenden te starten. Na het verzenden wordt er automatisch een service ticket aangemaakt zodat de WinFakt! helpdesk op de hoogte wordt gebracht. Je kan het verloop van het service ticket opvolgen in je persoonlijke WinFakt! account op winfakt.be of via de "Support" knop in WinFakt! zelf.

Copy van de gegevens en instellingen versturen

Je kan je huidig dossier naar de WinFakt! helpdesk sturen via de hoofdmenu "Help" en dan doorklikken naar "Huidig dossier naar WinFakt! helpdesk sturen". Volgend scherm verschijnt:


Je kan hier kiezen of je de gegevens van het huidige boekjaar wil mee verzenden, de gegevens van de laatste 2 boekjaren of de gegevens van alle boekjaren. Je kan ook nog een persoonlijke boodschap intypen die dan samen met je gegevens naar de WinFakt! helpdesk wordt verstuurd.

Na het verzenden wordt er automatisch een service ticket aangemaakt zodat de WinFakt! helpdesk op de hoogte wordt gebracht. Je kan het verloop van het service ticket opvolgen in je persoonlijke WinFakt! account op winfakt.be of via de "Support" knop in WinFakt! zelf.

Druk op de "Start" knop om het verzenden te starten. Opgelet, dit kan enkele minuten duren, naargelang de snelheid van je internet verbinding.