Vragen en oplossingen!

Vragen en oplossingen!

Onderwerpen in deze helpfile

Een support-ticket ingeven

Heeft u nood aan technische ondersteuning en heeft u een servicepakket? Dan heeft u ons handig ticketsysteem tot uw beschikking. Hier beschrijft u uw probleem via een ticket en onze medewerkers stellen alles in werking om u zo snel mogelijk van een antwoord te dienen. Dit bespaart u niet alleen telefoonkosten maar u kan op deze manier ook 7/7 en 24/24 uw vraag stellen.
Vanaf WinFakt 8.4 is ons ticketsysteem ook meteen bereikbaar via de support-knop, ook over deze functie leest u hier meer.

Stap 1

Indien u een WinFakt! versie hebt ouder dan 8.4 dient u zich manueel in te loggen op onze webpagina
om toegang te krijgen tot uw controlepaneel waar ook het ticketsysteem zich bevindt.

Heeft u WinFakt! versie 8.4 of hoger, dan volstaat het om op de "support-knop" te klikken om onmiddellijk toegang te krijgen tot uw controlepaneel.



Stap 2

In uw controlepaneel ziet u verschillende opties. Klik op de optie"service tickets" (zie afbeelding) om in uw overzicht van service tickets terecht te komen. Van hieruit kan u ongelezen service tickets bekijken, oude tickets bekijken maar ook nieuwe service tickets ingeven.


Stap 3

Vul de velden correct in en klik vervolgens op "ticket toevoegen" om uw ticket te verzenden naar de WinFakt!-helpdesk.





Vul de velden zo correct en uitgebreid mogelijk in, zo kan onze technische dienst u sneller verder helpen:

Veld Omschrijving
Uw Naam
Uw naam of naam van de firma.
Ticket bestemd voor:
Geef hier in voor welke dienst uw ticket bestemd is.
Korte omschrijving Geef hier een korte omschrijving/titel voor uw probleem.
Reden Omschrijf in dit kader zo uitvoerig mogelijk uw probleem. Des te uitgebreider uw omschrijving des te sneller onze technische medewerkers u van een antwoord kunnen dienen.

Let op: vermijdt omschrijvingen als "WinFakt! werkt niet meer". Beter is om uw ons te schrijven welke handelingen u voordien heeft gedaan, deze kunnen namelijk bijdragen tot de oplossing van het probleem.
Bijlage toevoegen Druk op deze knop om screenshots (bijv. van de foutmelding) of andere bestanden toe te voegen die onze technische dienst kunnen helpen bij het visualiseren van uw probleem.